Ne kadar huzursusuz bu aralar..

nerdeyse geceleri  uyanik gecirmek adet oldu bizim evde oglum yüzünden nie bilmiyorum ama bütün gece uyuymuyo yaaaa..kesin dis yüzündendir...diyoruz devamli  bütün gece emerek uyuym,ak istiyor karni ac sanmayin sakin eminim tok olduguna

ama isde böyle kac haftadir ailece geceleri bebek salliyoruz sabahlari da is güc uyuyamiyor insan tabi beyefendi sabahlari masallah 4 5 saat uyuyor uykusunu aliyor enerjiyi depoluyor geceleri haydeeeee savas basliyor allah kolaylik versin bize nediyim. benim oglum icin deger uykusuz kalmaya ama yinede bi formülü olan varsa bildirsin nolur her formüle acigiz su aralar (su dislerde bi ciksa)

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !